Mažoji bendrija buhalterija. Ieškote buhalterinių paslaugų įmonės?
Mažoji bendrija buhalterija. Smulkiojo verslo apskaita.
Skirtingai nuo didelių UAB įmonių, mažosios bendrijos buhalterija turi supaprastintą apskaitą ir tik kelias apskaitos formas – kaip vesti mb buhalterija, supaprastintą apskaitą.
Galimybė tvarkyti mažosios bendrijos buhalterija įrašus ir vesti dokumentų apskaitą svarankiškai?
Taigi, kaip suprasti, ar jums reikalingas buhalteris?
Vadovaudamiesi priimtais įstatymais, verslininkai ir organizacijos kasmet mokesčių tarnybai praneša apie savo vykdytos veiklos rezultatus.
MB buhalterinė apskaita padeda susisteminti informaciją apie įmonės ekonominį gyvenimą.
Šiame straipsnyje kalbame apie mažosios bendrijos buhalterija priimtus standartus ir bandysime išsiaiškinti, ar realu apsieiti be specializuoto specialisto.
MB buhalterija yra nuolatinio informacijos apie įmonės ekonominę veiklą, jos turtą ir įsipareigojimus rinkimas.
Mažoji bendrija buhalterija. Kodėl jums reikia apskaitos?
Jeigu verslas nėra didelis, atrodo, kad visą informaciją apie pinigų srautus ir įsipareigojimus galima laikyti galvoje, arba užtenka svarbiausius dalykus rašyti užrašų knygelėje, o apskaitos tvarkyti nėra prasmės.
Tiesos šiek tiek yra, kuo mažesnis verslas ir sandorių skaičius, tuo lengviau sekti sandorius.
Tačiau kompetentinga MB buhalterija – apskaita leidžia ne tik fiksuoti ekonominio gyvenimo faktus.
Jos dėka galite:
- Įvertinsite tikrąją savo įmonės finansinę padėtį.
- Stebėsite savo įmonės darbą ir apskaito dėka, nustatysite neatitikimus prognozėse.
- Rasite galimus rezervus, priklauso nuo Jūsų MB įmonės veiklos.
- Nustatysite pelningus ir nepelningus sandorius.
- Stebėsite savo įmonės veiklos atitikimą teisės normoms.
- Visada pateiksite ataskaitas laiku, laikantis nustatyto tvarkaraščio.
Mažoji bendrija buhalterinė apskaita, taisyklės ir pagrindinės sąvokos.
MB apskaitos – mažoji bendrija buhalterija pagrindas, yra pirminių dokumentų, atitinkančių konkrečias verslo operacijas, tvarkymas.
Tai išankstinės sąskaitos, sąskaitos faktūros jų rinkimas ir askaita.
Galite mb buhalterija naudoti vieningas pirminių dokumentų formas arba sukurti jas savarankiškai – svarbiausia, kad jose būtų visa informacija, nurodyta Lietuvos respublikos įstatymuose.
Kai kurių MB dokumentų atveju privaloma naudoti standartines formas.
Informacija iš pirminių dokumentų įrašoma į apskaitos registrus – popierinius arba elektroninius dokumentus išrašus, žurnalus, lenteles.
Kiekviena mažosios bendrijos buhalterija įmonė savarankiškai pasirenka, kuriuos registrus naudoti, naudoti standartines formas ar susikurti savo pasirinktas dokumentų formas.
Visa MB įmonės informacija iš pirminio šaltinio įrašoma į registrą, apskaitą.
Pavyzdžiui, žaliavų, medžiagų pirkimas gamybai, panaudotų lėšų sąskaita.
Kiekvieno pirminio MB buhalterijoje dokumento kvito (debetas) rašomas viename stulpelyje, o išlaidos (kreditas) pinigine išraiška – antrame.
Debeto ir kredito nustatymas nurodant sąskaitas vadinamas mažoji bendrija buhalterija žurnalo įrašu.
Pagal kiekvienos sąskaitos įrašus apskaičiuojamas likutis – skirtumas tarp jos debeto ir kredito apyvartos per tam tikrą laikotarpį, kuris gali būti lygus nuliui.
Savo įmonės MB apsaita, galite patikėti mums.
Sąskaitos skirstomos į aktyvias – atspindinčias įmonės turtą, pasyvias – atspindinčias lėšų šaltinius ir išlaidas.
Patikėkite visas savo MB buhalterines paslaugas profesionalams. Jūs rūpinkitės savo verslo klestėjimo reikalais.
Daugiau čia